maandag 3 augustus 2015

Een drukke week later.

Druk, druk, druk. Vorige week maandag nog helemaal van de wereld. De dag erna, dinsdag 28 juli, een volgende chemo. Weliswaar een aangepaste dosis en ook mijn hoeveelheid cortisol mocht omhoog. Als de bloedwaarden goed zijn laten ze er geen gras over groeien.

Malin was deze keer meegekomen naar de chemo. Siebe had met Hanna afgesproken. Eigenlijk wel een hele leuke dag zo met Malin op de chemo. Samen kaarten zoals zenuwen en uno. Voor  het snelst het rode wagentje buiten rijden. Een spel waar Malin heel goed in is. Ik krijg de wagen wel buiten gereden maar het vraagt wat meer tijd. En natuurlijk TV kijken, samen in één ziekenhuisbed. Kortom veel plezier terwijl een nieuwe chemo mijn lichaam binnenstroomt. Nog even en ik kan spreken over de voorlaatste chemo!

Vervolgens 3 dagen de tijd om een behoorlijke "huishoud-to-do" lijst af te werken. Kurt verjaart (en ik heb nog geen kadoo) en de dames vertrekken voor 10 dagen op scoutskamp. Een dikke week in het ziekenhuis was daarenboven niet bevorderlijk voor mijn huishouden. Al kan ik daar makkelijk mijn ogen voor sluiten. Als het niet deze week is dan zal het volgende week zijn.

Een week verder ... Kurt is er ondertussen 46, de meisjes zijn deze morgen met de bus vertrokken voor 10 dagen naar het verre zuiden van ons land en ik ....ik  heb een hele dag genoten van de rust en van het zalige gevoel niets moet, alles mag. De temperatuur haalt opnieuw de 30 graden en dat wordt mijn lichaam wel gewaar. Moe, sowieso veel meer van deze chemo dan van de andere. Dus werd er tussen de rust en het zalige niets doen  vandaag ook heel wat geslapen. Zalig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten