vrijdag 27 maart 2015

Two down, one to go.

Om 8u30 ( 26 maart 2015) afspraak in Gasthuisberg voor een foto van mijn longen.. De foto werd genomen door een lieve uitvoerende  verpleger. .... geen extra info dus. Daarna volgde een echografie van de buikstreek. Een zwijgzame jonge radiologe neemt het ene screenshot na het andere. Af en toe meet hij en voegt hij kleur toe ... ik lig muisstil en denk "dit komt niet goed". Na tien bange minuten het verlossend antwoord "alles ziet er perfect uit". Ik had de man wel kunnen kussen en voel voor de eerste keer sinds twee weken een gevoel van echte blijheid .... zalig. Er valt een grote last van mijn schouders. Ik vreesde de echografie omdat ik al maanden last heb van mijn darmen/maag. Het lijkt dat ik de hele wereld aankan en het laatste onderzoek, aanstaande maandag een botscan, pro forma is. Two down, one to go

1 opmerking:

  1. Je ziet .. er zijn toch nog zonneschijntjes op deze grijze dag :-) succes maandag ! en dinsdag .. en woensdag .. en donderdag .. en zoverderverderverder .. eh vreemde mannen kussen is vragen om problemen he :-)

    BeantwoordenVerwijderen